Det ständiga återkommande inlägget om helgen.

Ja. I fredags efter skolan drog jag med sean & matt hem till sean för och fixa vårt mediaarbete. Satt med det i ett par timmar och sen åkte jag och mötte victor i tcentralen. Vi gick till one-off och köpte ett par dojor till honom, dom var fett snygga! Sen köpte vi kaffe till mig eftersom jag är värsta ätstörningskidet och inte hade ätit nåt på hela dagen. (NEJ, jag har verkligen inte ätstörningar, bara dåliga matvanor och har lätt för att skippa käk.)
Victor tänkte bjuda mig på det spejsade snabbtåget till nykvarn så vi va hemma hos honom efter bara 30 min istället för 1½ timme. Men kön var längre än den kända muren i kina som jag inte vet vad den heter atm. bajs, i dont fucking care!
Ah, tog pendeltåget istället...
Kollade på idol på kvällen i brist på annat, skogsteve SUCKS!
Blev sur över att äckliga, falsksjungande, fula bajsamanda inte åkte ut! HATAR HENNE! Hon ser fucking död & uttråkad ut när hon sjunger, vem fan vill se på det?! Hennes röst är fan sjuk. Jag blir arg så fprt jag hör den, låter likadant i varje låt hon sjunger. Andra i idol kan iallafall anpassa rösten till musikstilen. Ska dom sjunga rock så kan dom få rösten rockig, är det en ballad så får dom röste smörig. Ah, you get the point. Amanda kan ingenting. Hon är bara med för att hon är anorexiasmal och blond. MEN FUUUUL! DÖ.
Föjer inte idol for your information...
I lördags.......gick vi på bio! juste! Vi såg Saw 4. Fett bra men uh, vidrig. Början var riktig äcklig!
Usch.
jajajajajaj, sen gjorde vi inget mer i helgen. pussbajs....
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback