Gomorrn!

Ursch. Satt uppe till kvart i fyra igår (idag). Tänkte att det inte gjorde nåt eftersom jag börjar kvart i två idag så det kunde ses som en helgdag. Gick upp tio över tolv idag och bestämde mig för att inte gå eftersom svenskalektionen idag tydligen är valfri så jag kan lika gärna sitta hemma och plugga istället för att släpa med mig en jävla dator för nothing typ. Så idag ska jag försöka plugga men jag har ju mina aningar om hur det kommer gå.

Igår tog jag förövrigt ut min mittenpiercing i läppen, den hade börjar lukta! Jätteäckligt! Tvättade hålet med saltlösning och sköljde munnen med den, samt kokade piercingen för att få den ren. Efter det var den normal igen men kvällen efter började den lukta igen, så jag bestämde mig för att ta ut den. Jag har ju iallafall kva den på sidan och den är jag nöjd med.
Funderar på ifall jag ska ta en till piercing, brevid ringen på sidan. Så jag har två där. Förbannat snyggt!
Vill verkligen men sen har ju en del personer invändningar emot det.
Får se hur det blir med det.

Imorse, eller igår tror jag, blev jag otroligt sugen på knäck! :O
Så jävla gott & roligt att göra! Jag längtar tills det närmar sig julen så man får tillåtelse till att göra det.
I år ska jag baka massa jävla julgodis! Vi brukar bara göra knäck men i år vill jag göra allt möjligt! Så sjukt mysigt att julpyssla :D

Ge mig jul?
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback