Helgen!

I fredags var jag hemma från skolan eftersom jag var skapligt hängig. Mådde lite bättre på kvällen så jag gick till Natta och kollade på School Of Rock, det behövdes. Hade jag vart hemma istället så hade jag förmodligen deppat ihop och tyckt synd om mig själv.

På lördagen fyllde Natta år så jag, Sarah & Petra gick över till henne på dagen och åt cheesecake som hennes mamma alltid gör vid speciella tillfällen, så vi kommer alltid när hon gör det! Världens godaste, EVER!
Vi var där till tre och sen gick vi hem och skulle förbereda oss inför kvällens maskerad-mys-middag eller nåt sånt.
Jag gick hem och packade ihop mina saker och mötte Natta i centrum. Vi åkte tillsammans hem till Tedh, hennes pojkvän, där grejen skulle vara. Vi fixade iordning oss och tog lite egopics :D
Vid sju, åtta var alla som skulle komma där och då började vi äta, alla var skithungriga!
Kollade på "På andra sidan häcken" sen, den var ganska tråkig.. Jag satt mest och deppade. Alla satt i par, Natta & Tedh, Johan & Jenny och ett till par som jag inte vet vad dom hette + Sarah & Petra. Sen satt jag där helt själv. Jag är så patetiskt att det tillochmed kom tårar från mina svartmålade ögon. Sen när Petra sätter sig vid mig för och trösta mig lite, ja då börjar jag tamefan gråta! Palla att jag är så jävla känslig! Så blir deft alltid. Man sitter och är lite ledsen men lyckas hålla tårarna inne, sen kommer nån jävel (petra är ingen jävel) och ska trösta en, då kan jag aldrig hålla det inne längre utan tårarna bara sprutar ut vare sig jag vill eller INTE! Hatar det.
Aja, nästa film vi såg va "Napoleon Dynamite", HAHAHAHAH så jääävla tråkig! Ingen handling överhuvudtaget men det blev kul för att den var så tråkig, vilket är precis min humor! "GOSH!" XD
Alla tyckte den sög (utom jag) så vi stängde av. Vid 20 över tolv så gick vi för vi skulle ta en buss som gick halv ett.
Tågresan hem var känsloladdad, HAHA! Satt bara och pratade känslor XD Men det behövdes, i love you guys <3
På tunnelbanan hem satt en ful snubbe och råglodde på mig hela jävla tiden! Så S&P följde med mig till tunneln för snubben gick samma väg som mig. Han svängde till o med in vid fotbollsplan för o pissa och sen kunna följa efter mig :o i'm sure!
Vi stannade och lät honom gå om oss och jag ringde victor och störde hans skönhetssömn för jag ville prata med honom samtidigt som jag gick hem.
Tog "sällskap" med några 50+ gubbar & tanter och det kändes tryggt. Tog inte sällskap med dom utan gick bara med i deras klunga liksom.
När jag kom till porten så har ofc dom jävla fittpolackerna (det måste vara dom) tagit sönder kukporten så den gick inte och öppna. Den var liksom halvöppen och hade fastnat bara för att fittorna är för lata för och ta med en liten 4cm bricka som fungerar som en slags nyckel ut när dom ska röka. JÄVLA HOROR!!!!!! JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTTA PÅ ER OCH JAG LOVAR ATT JAG SKA FÅ ER TILLBAKASKICKADE TILL FITTPOLEN! jag har inget emot polen iförsig, bara mot mina grannar som råkar vara knarkande polacker....
Iallafall, efter att ha slitit i dörren och sparkat lite på den så ger jag upp och avreagerar mig på victor. Sen kommer det två brudar som ska på nån fest där och en va ju jäättteeeeeduktig och starkare än pippi fucking långstrump så hon sliter upp fittporten................. URSÄKTA MIG FÖR ATT JAG INTE ÄR LIKA STARK DÅ!?! Jag försökte iallafall.
Kom hem och sa godnatt till victor och gick och la mig. Jag var sjukt trött och somnade efter ett tag...

Idag vaknade jag halv två och ringde victor då...Nu ska jag dricka kaffe för jag har inget bättre för mig.
min blogg suger....

pusshej...
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback