I'm feeling sick. Or do I?

Jag känner mig sjuk men samtidigt inte. Är lagom överhettad och har varit det ett tag medans mamma tycker det är kallt. Vem är sjuk egentligen?
På ett sätt vill jag vara sjuk imorrn så jag kan få sova hela dagen men på ett annat sätt så vet jag att jag måste till skolan eftersom jag har så otroligt mycket att ta igen, nu när jag har hoppat in mitt i en termin.
Så det enda rätta vore ju faktiskt att gå till skolan imorrn, no matter what.
Funtar på lite te. Men då blir jag ju ännu mer varm och det vill jag ju icke bli.
Men jag vill verkligen ha te!
Jag gör lite te, blir jag för varm så får jag ta en kalldusch!

Pooozizar <3
Add a comment!
Postat av: zeth

haha okey :p Jag varvar med kaffe så det blir inte alltför mycket tea...

Postat av: zeth

men man måste kissa så mycket :p jag gillar inte heller smaken av kaffe, men jag tycker mycket om effekten av kaffe.

2007-11-15 @ 22:49:59
URL: http://zeth.blogg.se
Postat av: zeth

haha, jag med, och jag har alltid klagat på mina kompisar och deras minimala blåsor :p
åh, jag får det hela tiden! Har t.o.m fått koffeinskakningar av en enda jävla kaffeböna, haha :p har du provat koffeinpiller någon gång?

2007-11-15 @ 23:06:51
URL: http://zeth.blogg.se

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback