Jag hatar rubriker.

Idag började jag tio över nio, med foto.
Det fanns ingen mjölk hemma så jag ringde mamma och bad henne komma över med en kopp och det gjorde hon. Jag behöver verkligen te eller kaffe för & vakna på morgonen annars blir jag ett gående vulkanutbrott.
Gjorde iordning mig och åkte till skolan. Bilderna jag hade tagit med den analoga kameran hade blivit framkallade så jag fick tillbaka dom. Ungefär tre av 9 bilder blev bra, dvs skarpa. Resten var suddiga och alla såg likadana ut. Minst sagt misslyckat! Seriöst så fattar jag verkligen inte kameran, tycker den är askomplicerad. Men nu fick jag låna kameran igen plus en hel rulle med 24 bilder så jag ska göra tre uppgifter på den. Ska försöka få det lyckat den här gången............................
Hade planerat att jag skulle åka & överraska Victor idag, efter skolan men han skulle tydligen repa så min lilla suprise sket sig. Vi bestämde att han skulle komma till mig sen efter repet :) Längtar sjukt mycket efter honom! Vi har ju inte setts sen förra söndagen! :o
Första gången vi var borta från varandra så här länge, verkligen borta. Flen är fan inte nära!
Så jag ska åka in till stan och möta honom sen och så åker vi tillsammans hem till mamma, är hos pappa nu.

Imorrn blir en slapp dag, börjar halv ett tror jag...Har idrott, blir första lektionen jag går på iochmed att vissa lärare var en aaaaaaaning sena med att berätta för mig att jag hade den lektionen då, stog inte på mitt schema. Likadant med en svenskalektion på onsdagar. Well,well. Mig har det inte skadat så jättemycket. Har ju fått ett par lediga dagar XD Förlorar dock arbetstid.... Vilket jag behöver very much!
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback