Skolan.

Sitter i skolan. Gör inte ett piss. Hatar att jag aldrig kan göa nåt jag verkligen måste göra, som att plugga. Har ett arbete som ska vara inlämnat idag, har den lektionen nu men jag orkar verkligen inte skriva. Jag har ingen lust.
Mår bättre idag, pyttelite bättre, visste varken ut eller in igår. Fick sitta och tvinga mig själv att hålla in tårarna på tunnelbanan, svårt var det men det gick.
Kunde inte plugga när jag kom hem heller så det blev inget gjort. Ska fika med Becca idag, blir mysigt. Behöver verkligen någon att verkligen prata med nu också. Ska försöka fixa nåt litet arbete också så jag får något gjort till nästa vecka iallafall.
Har märkt att jag har jävligt svårt att gå upp på morgonen nu, det är så jävla mörkt ute när klockan ringer så ma börjar ju fan undra ifall klockan har fått ryck och börjar pipa mitt i natten?! Men icke sa nicke. Så roligt ska jag inte ha det utan jag ska plåga mig upp varje jävla äckliga morgon för ingenting! Huttra fram till garderoben för att sätta på mig en utav victors tjocktröjor för att klara av att gå ut till köket och göra te. Teven ska på också, nyhetsmorgon är det som gäller annars vill jag gå och lägga mig igen. Som sagt så är jag inte en person som gillar att kolla på nyheterna utan gillar bara den mysiga känslan man får av det som inte är nyheterna, typ när dom sitter och diskuterar och intervjuvar människor. I like it.
Sen sitter jag där , frysandes, på den nybäddade sängen (nej jag bäddar inte min säng på morgonen, eller aldrig dvs, utan lägger bara täcket rakt så det ska se mindre frestande ut att lägga sig ner och sova igen) och sminkar mig. Dricker en klunk te mellan varje grej jag gör. Ser hur det faktiskt börjar likna en morgon ute och sen klär jag på mig. Plattar håret, fixar till det lite men fortfarande ser det förjävligt ut. Skiter i och bry mig och drar sen hemifrån.
Ehhhhhh...Fråga mig inte varför jag berättade om vad fan jag gör på morgonen! Ytterst jävla ointressant.
Nej nu ska jag ägna mig åt skolarbete. Pffffff!!!!
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback