Uh...

Har gjort om lite på bloggen igen. Blir aldrig nöjd!
Det enda som stör mig nu är på vänstersidan där man ser dom senaste inläggen, det står typ ett ord på varje rad istället för att rubriken är en mening på en rad.. Liksom... Men jag vet inte hur man fixar det! Har försökt 7000 ggr! Funkar aldrig.. Så om det är någon som vet hur man gör så får du jättegärna berätta hur man gör :)

Idag vaknade jag halv två! Är fortfarande chockad över att jag sov så länge.. Gick och la mig vid tre kanske och det har jag gjort förut och vaknat vid tolv eller nåt.. Halv två?! Var till och med trött när jag vaknade men ville inte sova bort dagen. HAde ingen skola idag så jag passade på & sova!
Borde egentligen plugga röven av mig men jag orkar helt enkelt inte, vilket är synd för jag sabbar mina betyg som fan.

Mhmmm.. Har egentligen inget & säga så jag ska sluta skriva och kolla på Fråga Olle istället :D haha!

pussbaj!
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback