Ge mig regn. ><

Har varit fett seg idag, åkte inte till skolan. Har legat i sängen hela dagen och glott på dålig teve.
När jag kollade på Oprah så somnade jag, kan bero på att det var ganska tråkigt idag.
Mamma kom hem med bullar, kanelbullens dag liksom, hallååååå!??!?
Så jag åt en >_<
Ingenting är gott att dricka till bullar, förutom mjölk. Det är liksom.. det enda...
Skulle till skarpnäck idag men jag orkar inte det >_< hatar att vara sjuk. Sarah frågade om jag skulle hänga med ut och gå men det pallar jag nog inte heller...
Ska försöka plugga idag.. om jag pallar det.
Ikväll är det Heroes igen, jag längtar som fan! :o
Jimmy Eat World var med på One Tree Hill idag :D jag blev fett glad ^^
Nej, nu ska jag gå & bli frisk eller nåt.. och sakna victor lite kanske..
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback