Helgen.

I lördags åkte jag och mötte victor efter att brudarna hade dragit hem. Vi gick och köpte latte till mig och det slutade med att jag blev ledsen på victor för att han drack upp halva :(
men han är så snygg så det gör inget. Inte för att det har med saken att göra...
Vi gick till två olika H&M i ett desperat försök att hitta en likadan ögonskugga som jag köpte i torsdags men som gick sönder, men vi hittade den inte. Så vi bestämde oss för att gå till en ny affär som sarah hade tipsat mig om som tydligen hade kläder i precis min smak, och det hade dom!
Jag vet inte riktigt vad affären hette men skylten var röd iallafall och låg nära Åhlens city.
Efter det gick vi mot pendeltågen och åkte till södertälje. Gick in på H&M där men inte fan fanns ögonskuggan där heller! >_<
Vi gick och köpte godis och tog sen bussen hem till honom..
Slappade ett tag och väntade på att Victors föräldrar skulle komma hem från Grekland.
Kvällen var lugn och vi gjorde typ ingenting, vid nio kollade vi på en film tills typ andra pausen då ingen av oss orkade mer så vi gick och la oss istället :)
På söndagen gick vi upp vid elva och åt frukost och gjorde oss sen iordning. Det var marknad i nykvarn centrum så vi gick dit och kollade lite. Det regnade och var kallt! Vi köpte varsin nygjord munk och fysatan vad gott det va! Varm och jättemjuk! Asgott :o
Sen köpte vi en rem att dela på, men den va inte så god som det såg ut så vi köpte en till som var mycket godare. Sen gick vi hem igen efter kanske en halvtimme.. HAHA!
Vi tog sjubussen till södertälje och skulle åka hem till mig, men vi hade precis missat pendeltåget så vi gick till ett cafe och köpte en latte och gick in i väntsalen vid stationen.
Hamnade hemma hos mig vid tio kanske och hittade massa godis som mamma hade köpt på finlandsfärjan. Smakade lite och sen ville vi ha varm choklad med grädde så vi drack det, sen kände man sig ju inte lite fet! XD
Gick och la oss nån gång runt ett och somnade blixtsnabbt!
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback