Söndag.

Victor stack nyss..eller för nån timme sen.. vet inte riktigt...
Han skulle iallafall repa. Jag ska inte göra ett skit idag förutom att plugga. Har idrottsprov imorn och klart som fan så har jag inte pluggat, liksom inte ens börjat. Så jävla typiskt mig att sitta dagen innan....
Osmidigt som satan >_<
Idag har jag ont i ryggen & nacken. Jätteont... Jag kan inte ens peka ut var i ryggen jag har ont så victor kunde inte ge mig massage :/ Han gav mig massage i nacken iallafall, det hjälpte lite...
Sitter och kollar på idol och det slog mig nyss att ingen, INGEN, är riktigt bra. Förra året fanns det iallafall fem, sex stycken som kunde sjunga.. Nu är det typ kanske.. två.. Marie och patrizia är väl dom ända som låter bra när dom sjunger.. Det låter bara falskt och fel när dom andra sjunger.. Fett störande..Då vill man ju inte kolla liksom?
Näe, idol nästan suger i år.
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback