Ganska irriterande..

Jag vet inte hur det är med er, men jag brukar väldigt jävligt ofta råka ut för gubbar, 40+ som kommenterar mitt utseende och som försöker få kontakt med mig in real life. kommentarerna är positiva, om att jag ser bra ut osv., visst det är kul att får såna kommentarer, men av gubbar 40+? nej, inte så värst. oftast är det utländska gubbar också, inget illa menat mot utlänningar, men just såna som mumlar något på deras hemspråk när man går förbi eller sitter mittemot på tunnelbanan. det är bland det värsta jag vet! jag tycker det är otroligt äckligt ><
och jag blir så jävla förbannad när jag tänker på det, hur äckliga dom är! och jag känner mig så jävla feg och underlägsen när jag får snuskblickar och mummelkommentarer. jag tittar ner i marken/golvet och undviker ögonkontakt. det känns som att jag på något sätt blir förnedrad och inte kan säga ifrån, jag vågar inte säga ifrån.
det här började när jag va 11, 12 år kanske. fattar ni, elva år!?! vilka jävla äckelgubbar försöker stöta på en elvaåring?! det är sjukt.
jag önskar jag var modigare och vågade säga ifrån varje gång jag står framför någon som tittar på mig från topp till tå och upp igen och samtidigt mumlar och ger mig ett äckligt leende. fyfan...
som sagt, inget illa menat mot utlänningar men tyvärr så har det bara varit dom som fått mig att känna obehag..men alla är ju inte så!
Går och tänker på det väldigt mycket och ville bara få det sagt, så!
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback