Helgen.

Åkte till Victor i fredags och skulle tydligen dra på en fest lite senare på kvällen. slappade och käkade och drog sen dit. åkte buss hur länge som helst och hamnade i Hölö där festen va. eftersom jag inte hade hunnit fixa nån dricka så fick jag dricka typ blåbärsvin >_< asäckligt! pallade ett glas och sen fick jag två Spy av linus :) hatar spy men då gick det fan och dricka!
Kvällen va askul, sjukt mkt roligt folk!
Sen drog vi hem till kalle och sov, mådde skit hela natten och morgonen. fyfan >_<
på lördagmorgonen när vi hade åkt buss till södertälje, som vi förövrigt fick springa till, så gick vi till donken för jag va sjukt sugen på cheesburgare :o haha!
satt där och käkade & väntade på victors mamma som skulle hämta upp oss så vi slapp åka buss hem.
på kvällen kollade vi på ondskan, den va inte lika bra som jag trodde. blablabla, sov och åkte hem idag.
fryser som satan btw. :(((

Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback