Förlorad vänskap.

Jag vet inte riktigt vad som händer just nu.
Jag har försökt, vi har försökt. Men jag tror inte att du har försökt.
Vi försöker ställa allt till rätta men det känns som att du inte vill.
Jag tror inte du bryr dig så mycket.
Det du säket inte fattar är att du sårar oss så fruktansvärt mycket.
Det spelar ingen roll hur tuff man är på ytan men inombords är man inte inte lika tuff.
På två dagar har du brytit ner två murar som två enskilda individer byggt upp, men det vet du inte om.
Genom att skicka dina/våra fd. vänner på oss som ska leka Dr.Phil och ställa saker tillrätta tyder bara på hur feg du är och att du själv inte kan läsa det problemet du skapat.
Alltså känns det inte värt att fortsätta kämpa för den vänskapen vi för några månader sen hade.
Jag är trött på att kämpa för ingenting, speciellt när du inte ens visar ditt intresse till att ställa allt till rätta.
Så som jag ser det nu så är det ingen idé att kämpa längre för det kommer aldrig bli bra, iallafall inte lika bra som det en gång var.
Du har fått så många chanser att fixa det här men du har sumpat alla chanser du fått.

Och tyvärr finns det nog inga fler chanser på lager..
Add a comment!
Postat av: Josefin

Damn right woman. Enough is enough

2008-04-19 @ 18:55:08

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback