I know.

Jag kom just på det.
Mitt problem.
Mitt problem är att jag har svårt att lita på folk.
Jag vet inte om det är en bra eller dålig egenskap men jag har den iallafall.
Jag har aldrig haft svårt att lita på folk, utan jag tror det blev så för ett par månader tillbaka sen.
Jag blev utnyttjad av minst tre personer på mindre än en månad.
Jag tror det värsta om folk, de är bara ute efter att få såra mig på ett eller annat sätt.
Jag, jag, jag.
Det är mitt problem, och som sagt så vet jag inte om det är en bra eller dålig egenskap så då vet jag inte om jag ska jobba på det eller bara fortsätta att inte lita på folk.

Hur som helst så har jag iallafall kommit på att jag har svårt att lita på folk, och det känns bra att veta någonting.

Jag ska beskriva mig själv med ett ord nu; förvirrad.
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback