Igår hände det saker.

Det är inte alla som får en inbjudan till en fest som inte var vilken fest som helst utan en bratfest!
Jag som fullkomligt ääääälskar brats.
Nej, det var en lögn.
Jag ska utplåna dom små krypen.
Anyways, vi kom dit vid niotiden, alltså lite förtidiga. "fint folk kommer alltid sent".
Vi satt utanför porten där nisse INTE var. Vi satt och väntade på nissepisse i säkert en halvtimme om inte mer och under den tiden hann säkert 10 brat-liknande varelser kliva in genom porten. Inte okej.
Vi blev rädda och undrade var fan vi var. Kungsholmen var svaret. Kungsholmen. Kungsholmen? Kungsholmen.
Usch. Trodde aldrig jag skulle behöva besöka den hemska platsen men jo. Tyvärr..
Vid halv tio dök den jävla nissepisse upp och vi gick in för att påpartaja.
Jag och Josie verkade vara yngst där. Eller verkade, vi var yngst där. Medelåldern var 23-24.
Men hey, även dom kan festa som fulla fjortisar. Mycket underhållande.
Vi var iallafall glada för att det var gratis alkohol vilket gjorde oss mycket nöjda och smått påverkade.

Minnesluckor.

snus under läppen.
äckligt,

hög balkong, 100 meter = 1 km.

Jennifer, love of my life.

Josie, also the love of my life.

brat, pastellgul pikétröja, backslick.

Telefonsamtal, mycket trevligt.

Bobby Brown.



Snodde snus och en öl, men ingen balklänning.
Jag tror tillochmed att snuset och ölen var nisses men vi låtsas att det var bratsens.
Det blir roligare så.

Nu ska jag sova vidare och drömma om tjocka amerikaner i gula skjortor och gröna slipsar.
over'n out.
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback