I'm lost.

Jag känner mig helt tom, igen.
Jag vet varken ut eller in.
Det känns som om allt och alla sviker och jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Jag är arg på nästan alla. Alla förutom en, och hon vet nog mycket väl vem hon är.
Hon är den som får mig att hänga kvar och faktiskt tänka att allting blir bättre, hon ger mig ett riktigt leende på läpparna. Hon är underbar och min bästa vän.
Men iallafall, jag vill bli lycklig. Lycklig på riktigt för det var väldigt längesen jag var det.
Personen som gjorde mig riktigt lycklig försvann ur mitt liv och jag vet inte om det var bra eller dåligt men så blev det och är det iallafall.
Jag tror jag måste ha någonting att se fram emot och det har jag inte.
Jag  behöver motivation, det har jag inte.
Jag vill vara kär, det är jag inte.
Jag vill vara vän med alla mina "bästa vänner", men det är jag inte.
Jag vill inte vara arg på personen jag vanligtvis inte är arg på, men det är jag.
Jag vill att skolan ska gå någolunda bra, men det gör den inte.
Jag vill ha ett bra liv igen...

Eh, jag vet inte vad jag skriver längre, meningslösa ord.
Meningslöst blogginlägg.
Jag ska gå och förgifta mina lungor med cigg-rök nu.

Add a comment!
Postat av: Natta

va mer med mig? :3
va vår bästa kompis igen...

2008-04-16 @ 11:21:04
Postat av: Alexandra

jag är och kommer alltid vara en av er, (haha), men vi ses aldrig längre så det känns som om vi inte är "bästisar" längre.. :(
fast med dig är det annorlunda :D


Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback