Onsdag någon gång i april.

Dagen började....inte så bra.
Eller den var helt okej förutom att jag vaknade och kunde inte andas på grund av allergi.
Min katt ska nog inte sova i min säng något mer, jag kanske dör?
Jag vaknade iallafall av klockan som ringde runt halv sju tror jag.
Josefin låg bredvid mig av någon konstig anledning.
Jag gick upp, tog en allergitablett och drack lite vatten och la mig igen i hopp om att kanske somna om OCH kunna andas men nej, det gick inte.
Låg och försökte andas och efter varje 3:e andetag fick jag ta ett djupt andetag för att typ..få tillbaka luft i lungorna.
Asläskigt..
Vid sju tvingade jag upp josefin eftersom vi dagen innan hade bestämt oss för att vara nyttiga och göra havregrynsgröt på morgonen så det gjorde vi.
Efter frukosten gick vi ut och tog varsin morgoncigg, sen gjorde vi iordning oss.
När vi skulle gå mot tunnelbanan märkte jag att jag hade vaknat på fel sida och det var skälet till varför jag kände mig så fruktansvärt lättirriterad, hatar sånt.
Josefin var jättegullig och förvärrade mitt humör genom att härma mitt, ja..humör, och bara gick och flinade hela tiden.
Jag ville slå henne litegrann men snäll och feg som jag är så gjorde jag inte det.
Hade flash som första lektion och josefin satt med mig på min lektion. Vi gick dock tidigare för att "prata med en lärare"= äta lite tidigare.
Åkte hem till henne efter lunchen och sen åkte jag hem för josefin skulle till sin syster och vara barnvakt.
Resan hem var inte så trevlig. Jag såg en person jag inte förväntade mig att se vilket gjorde att jag fick mer ont i magen än vad jag redan hade men det var bara att bita ihop.

Snart ska jag åka till pappa eller möta honom någonstans så vi kan åka till Mediamarkt och lämna in mitt orginalobjektiv till kameran som olyckligtvis har gått sönder.
Jag hoppas att det inte blir alltför dyrt att laga det..

Efter det ska jag och josefin kanske åka på en spelning vid tanto. Nåt band vi upptäckte på myspace häromdagen, det kommer nog bli kul isåfall.

Jag ska avsluta mitt meningslösa prat om hur min dag har varit, eftersom jag anser det vara otroligt tråkigt för speciellt personer som inte känner mig.
Eller så blir jag speciell och beskriver allt EXAKT i detalj, typ vad jag har ätit.
Jag ska tänka på det över lite kaffe och en timmes hicka.

seeya.
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback