Runaway.

Idag är jag arg. Idag är josefin arg. Du är säkert också arg.
Jag och josie har en varsin mamma, och dom går emot våra liv. Vi ogillar dom starkt just nu.
Vi kom på den briljanta idén att bara rymma härifrån. Men först skulle vi till skolan där jag sitter just nu och väntar på josie som ska ha något jävla möte.
Anyways, back to subject.
Vi tänkte ta pendeln till nynäs och sen dra till gotland eller nåt men det kan ju bli lite svårt med 1,50 i fickan så vi sket i det och ringde svampen istället.
Han skulle tydligen till Göteborg nästa fredag och stanna där över helgen vilket var ganska perfekt, så vi hakar förhoppningsvis på om han låter oss.
Det kommer iallafall bli helt awsome!
Om.....vi kommer iväg ner dit.

Nej. Skitsamma, babbelbabbelbabbel.
Jag är rastlös, har druckit en kopp för mycket gratis kaffe men funderar på att hämta lite mer.
Jag tycker josie kan komma  ner till mig nu så jag slipper sitta här helt ensam.
Synd om mig.


over n out.
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback