What day is it?

Jag skulle tippa på tisdag.
Klockan ringde vid tio idag men jag var för trött för att ens överväga att gå upp så jag tryckte på den berömda "znooze"-knappen ca. 30 gånger. Iallafall 5...
Jag stängde av den vid halv elva eftersom jag hade bestämt att jag skulle gå upp då iallafall.
Men jag somnade om igen och vaknade tio över elva.
Det gjorde inte så mycket eftersom jag inte har någon skola idag, men däremot skulle jag dit för att lämna kameran jag har fått låna och hämta ett par papper jag behöver plugga på till en prövning i Mediakommunikation på torsdag.
Men...jag åkte ju inte dit och har inte direkt några planer på det heller.
Så jag lär väl faila rätt stenhårt på torsdag. Men det gör inte så mycket.

Jag funderar på & sysselsätta mig med något men jag vet inte vad. Jag vill inte vara hemma för jag har inga cigg vilket är väldigt jobbigt. Jag kan inte åka till någon för antingen är dom sjuka eller sura på mig.
yaay.
Skolan är inte ens ett alternativ heller.
Jag ska nog leta jobb.

ba-bye.
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback