What to do?

Jag är vid en punkt i livet då jag inte har någon aning om vad jag ska göra.
Vart jag än vänder mig väntar bara en dimma.
Jag har problem men inga lösningar. Och om jag inte finner lösningar hur ska jag då klara av problemen och gå vidare i livet?
Jag behöver något som är värt att kämpa för. Visst, skolan är jävligt viktig men jag har ingen motivation. Allt känns meningslöst och det känns inte som om det är värt att försöka längre för i mina ögon är det redan kört.

Utöver skolan är väl livet chill...
Förutom att jag förlorar vänner hit och dit, men det är väl normalt?
Jag vet inte riktigt, men jag tror jag är osams med en utav mina bästa vänner som jag har vart bästa vän med i säkert 10 år tillbaka.
Jag har gjort fel.
Jag kan inte se felet, men jag har enligt henne gjort fel.

Jag kan inte bli arg på henne för att hon säger att jag har gjort fel för det har jag sagt till henne många gånger. Men jag blir arg på mig själv för jag börjar undra ifall det är jag som kör bort mina vänner?
Vafan är det för fel man gör jämt och ständigt?

Just nu känns det som om jag går väldigt back i livet.
Jag kommer inte någonstans och jag vet inte om jag är påväg någonstans.
"Livet har mycket att erbjuda" Jaha? Närdå? Show me something, please.

Jag vill börja om.

Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback