Gårdagen

Skrev ingenting igår pga att jag satt i en bil i sammanlagt 10 timmar. Jag följde med Nick och Josefin ner till Kalmar för att hjälpa till med flytten, tillsammans med Timmy och nick och timmys pappa som agerade chaufför.
Resan ner var självklart extremt långtråkig. Stannade till två gånger för att käka, kissa och ta en rökpaus. Väl nere i Orrefors där dom ska bo så började vi flytta in allt i lägenheten. Dom kommer verkligen bo skitfint nu, lägenheten ligger i ett stort rött hur med tre andra lägenheter, mitt ute på landet haha. Men det är verkligen jättefint och lägenheten var stor.
Vi sa hejdå och vi andra åkte hem till Stockholm igen. Stannade en gång för lite käk, kaffe och en cigg såklart. Somnade runt nio i Timmys knä men vaknade vid tio av att jag hade svinont i ryggen. Men sen somnade jag om igen och vaknade vid elva av samma skäl. Men sen orkade jag inte somna om igen med tanke på att vi var så nära stockholm. Jag kom hem runt tolv och slocknade direkt.


Idag vaknade jag vid halv tolv och det enda jag har gjort är att dricka kaffe, röka och klippt lugg igen...
Jag har verkligen inga planer för dagen..
Stockholm känns så jävla tomt just nu...
Nejdu...Ska nog gå och ta en till cigg, har inget bättre för mig och har inget att blogga om heller..

xoxo
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback