Gomorrn..

Usch jag är hur trött som helst, trots att jag har sovit sjukt mycket.
När jag kom hem från skolan igår så hade jag sån jäkla huvudvärk att jag la mig i sängen och försökte vila, vid fem somnade jag och vaknade flera gånger av att pappa kom in i rummet och sa massa saker, varje gång när han gick så somnade jag om och det höll på sådär tills tio ungefär. Då fick jag glass av min snälla far, som var typ helt underbart just då. Samtidigt kollade jag på En prinsessas dagbok som gick på TV men i reklamen så somnade jag igen. Vaknade nångång igen, vet inte vad klockan var men då stängde jag iallafall av TVn och somnade, igen.
Vaknade vid tio idag, somnade om och vaknade vid halv tolv typ av att pappa ringde och sa att han tycket jag skulle gå upp och göra kaffe. Jag löd hans order och gjorde kaffe, sen tog jag en morgoncigg och nu sitter jag här som en jäkla zombie...
Jag har ingen skola idag iallafall, pratade mned syon igår och fick några kurser borttagna som jag redan har läst och har betyg i, så idag skulle jag haft engelska, matte och svenska, men tog bort dom kurserna så jag är i princip ledig idag :)
HALLELUJA!
Det är jag lagom glad över.

Idag måste jag städa mitt rum. Jag har en soffa i mitt rum, men den syns inte pga ett jävla berg av kläder, väskor, ciggpaket och annat skit.
Så det är mitt mission för dagen.

Nu ska jag röka igen tror jag...

Hörs senare!
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback