Gomorrn!

Tycker det är en passande rubrik med tanke på att jag vaknade för inte så länge sen. Jag måste verkligen börja vända tillbaka dygnen nu och lägga mig i tid och inte vakna vid halv tre. Börjar liksom skolan om några dagar. Uh...
Är förövrigt lite nervös inför det. Börja en ny skola för tredje gången, scary shit.
Har inte gjort så mycket idag, vaknat, ätit frukost, spelat sims, kollat på TV och nyss sagt hejdå till Timmy som sov här.
Har inga planer för idag, känner för en hemmadag med tanke på vädret som suger.
Dessutom har jag ingen att umgås med, josefin och nick håller på och packar för fullt. Imorgon flyttar dom till Kalmar, och är borta i 3-4 år. Känns rätt trist...
Anyhow, finns inget att göra åt saken just nu. Hoppas bara dom får det superbra där nere och jag ska försöka hälsa på så mycket som möjligt, jag lär väl sakna ihjäl mig.

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och snygga till mig, även fast jag bara ska vara hemma. Känns bara lite bättre när man känner sig snygg.

Hörs senare!

xoxo
Add a comment!
Postat av: S o f i e

shiit ^^. så länge skulle jag aldrig kunna sova även om jag gått o lagt mig 3 :P.



tack förresten! :)


Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback