Tisdag

Åh vad trött jag blir på mig själv ibland... Sätter mig på bussen påväg till skolan, det är tidigt. Ungefär halvvägs så kommer jag på att jag har glömt mina gamla betyg hemma som jag ska lämna till syon idag för att skriva av massa kurser jag redan har betyg i. Dels så var det jobbigt men ändå lite skönt, för då har jag en anledning till att komma försent till skolan.
Åker till gullmars, köper en kaffe på pressbyrån, tar en cigg och åker sen tillbaka.
Så nu ska jag snart åka till skolan och ha idrott, så jag slapp iallafall matten vilket är väldigt skönt.
Nu ska jag ut på balkongen och ta en cigg sen ska jag knalla till bussen!

Anyhow, dom här vackra kläderna får trycka sig emot min kropp idag.
Idag är jag färggrann och söt.

Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback