Trött!

Gosh vad trött jag är!
Har varit i skolan hela dagen, var skitroligt.
Först snackade vår mentor bara om allmän info liksom, sen fick vi en uppgift då vi skulle gå runt i klassrummet tills han sa stopp, när vi stannade så skulle vi rita av personen vi hamnade mittemot med utan att titta ner på pappret, låter som en dagislek men det var kul och hjälpte, för efter det och några andra grejer så har nästan hela klassen börjat snacka med varanda så äntligen har man öppnat käften! haha.
Sen fick vi umgås med en klass från tvåan, vilket också var kul för det var jättelätt att snacka med dom och vi kom bra överens och så, så det var skitroligt.
Efter lunchen skulle tvåorna "styla" oss så dom började med att tvätta våra hår och sen fick man välja själv vad man ville att dom skulle göra med håret. :)

Efter skolan så var ju planen att jag skulle fika med 3 gamla vänner men det blev inte så så jag tog tunnelbanan hem istället. Vanligtvis brukar det ta runt 35 minuter för mig att komma hem men idag tog det nästa 1 och en halv timme!
Anledningen var att det hade skett en olycka vid T-centralen så det var stopp i tunnelbanorna. Gick av vid rådmansgatan eftersom jag annars hade fått stått och väntat på nästa tunnelbana där säkert hur länge som helst, dom utrymmde tunnelbanan jag satt på. Så jag gick till Odenplan och tog 4an till Gullmarsplan därifrån. Bussen var SMOCKFULL! Fick tillslut en sittplats och hamnade brevid en jävla gubbe som satt och stirrade på mig som om jag vore en jävla alien. Bussen brukar ta 25 min från Odenplan men idag tog det 45 min...Lagom tröttsamt..
Nu har jag iallafall kommit hem och är helt jävla slut...
Ska nog gå och lägga mig & kolla på TV ett tag sen, skriver senare ikväll eller imorrn!

xoxo

Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback