Ben & Jerrys och BECK

Humöret är väl lite bättre men jag känner fortfarande för att svälja lite piller tillsammans med en god vodkadrink. Not gonna happen tough.. Markus är här nu och han var så söt och köpte med sig massa tjockissaker som cola, godis och glass. Tyvärr var det B&J med Chunky Monkey vilket är bananglass och jag hatar bananer som judar hatar tyskar. Men trots det sitter jag och tar lite småtuggor ibland. Den måste ju ätas upp liksom.
Imorrn ska jag hem till mamma och så ska vi begrava lillplutten, jag lär deppa ihop totalt men å andra sidan har jag ett skäl till att bli full imorrn också. Tiptop.

Nej, nu ska jag fortsätta kolla på Beck. Älskar Beck och Wallander, har verkligen fastnat för dom filmerna.

Ha en trevlig kväll bitches.

Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback