Dagen efter julafton.

Hej allihopa!
Min julafton igår var faktiskt helt OK, jag är inte ett stort fan utan julen men den här julen har vart bäst pålänge. Tror det kan bero på att jag har haft bra med pengar, haha.
Orkar inte rada upp vad jag fick i julklapp eller så men jag kan säga att min mamma tänkte smart i år, köpte massa praktiska saker som jag faktiskt behöver. Och lite söta accessoarer!
Mitt hår är atm under progress. Har klippt det väldigt mycket också. Det är inte färdigt, men inte långt ifrån!
Wiho!
Juste! Har beställt världens sötaste jacka från Nelly.com, har upptäckt att Kissie har en likadan men jag slår vad om att det är sötare på mig! hihi.
Den lär väl komma till posten nån gång under nästa vecka skulle jag tro (hoppas).
Nej, nu ska jag vara social med Markus som står och diskar, haha stackarn visste inte ens hur man gjorde...sötnos.

Lägger in en bild på jackan lite senare och kanske skriver lite mer.
Puss guys!
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback