Gomorrn!

Har varit lite dålig på att uppdatera bloggen (som vanligt) men jag har inte haft tid eller lust.
Anyhow, jag har iallafall färgat håret nu! Det blev rött, inte fult knallrött utan mörkrött, blev så jävla snyggt eftersom jag hade röda slingor sen sist jag färgade men dom har ju blekts ut så dom var typ orange-bruna nu, så dom blev lite rödare än resten av håret plus att lite mörkare partier i håret blev mer svarta, så det är jättemycket skiftningar, hur snyggt som helst!

Usch, jag är galet trött. Gick upp runt tio imorse eftersom Markus skulle jobba, så det var bara för mig att gå upp och sätta mig på bussen hem. Jobbigt jobbigt, men nu sover jag inte bort hela dagen iallafall!
Jag har inga som helst planer för dagen, kanske fortsätter jobba på mina bildarbeten jag måste lämna in på måndag för att få MVG, det känns som en rätt bra idé faktiskt...

Ska ut och ta en cigg på balkongen nu med mitt älskade kaffe.

w r i t e  u  l a t e r.
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback