Mellandagsrean

Hej hopp.
Idag gick jag upp extra tidigt eftersom jag och Josefin skulle skynda oss till rean vid SKHLM. Kom dit i bra tid och det var redan mycket folk, trots att vi kom dit 5 minuter efter att dom öppnat...
Köpte faktiskt inte så mycket men jag är nöjd ändå. Köpte en skinnjacka och en supersnygg klänning till nyår, jag ska försöka lägga upp bilder på det senare! Köpte även hårfärg och en mascara, båda behövdes väldigt mycket.
Vi hann med en snabb fika men efter ett tag så tröttnade vi på kaoset så vi tog bussen hem.
Just nu väntar jag på Nick och Josefin som var tvugna att åka hem och fixa lite grejer men dom kommer tillbaka närsomhelst, då ska vi laga mat och dricka lite vin :)
Ja, det var väl i princip det jag hade att säga.
Ska ut och ta en cigg nu och checka håret som just nu är under färgning!
Skriver kanske lite mer senare!

xoxo
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback