söndag

Gomorrn, eller något i den stilen.
Kom nyss hem från Markus. Åkte dit igår kväll men stackarn mådde inte mycket bättre, inte idag heller men han kämpade sig iväg till jobbet. Så duktig<3
Idag ska jag och pappa åka och hämta min gamla säng hos min mamma, ska bli väldigt skönt med tanke på att jag har en 90-säng (!!!!!!!!) här och den hos mamma är 120. Hatar sängen jag har här, knappt bara jag får plats och när både jag och markus sover i den blir det mer än trångt, fast lite mysigt iallafall eftersom man måste ligga nära varandra hihi. Men en större säng skadar aldrig. Dessutom ska vi åka till IKEA någon dag och köpa en stor jäkla byrå till mig, med galet mycket lådor i. Jag har bara en fjuttig liten garderob som jag bara slänger in kläder i, samt fyra pyttesmå lådor där det endast ryms underkläder och kanske 10 tröjor. Men jag har liiiiiiite mer kläder än så faktiskt. Usch, jag har fööör mycket kläder nästan..
Jaja, nu har jag inte så mycket mer att säga men jag hör kanske av mig senare!

xoxo
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback