Alla hjärtans dag

Alla hjärtans kukdag rättare sagt.
Jag verkligen HATAR den här dagen.
Världens äckligaste dag, såvida man inte har någon att spendera den med.
Jag vaknade med ångest imorse och det var inte för att jag hade försovit mig och struntat i skolan (bra alexandra, bra.) utan det var just för att jag visste att det var alla hjärtans dag och jag skulle få sitta själv hela kvällen.
Jag har iförsig fått förslag om att hänga med några kompisar men jag känner mig väldigt osocial idag, mest besviken för att det inte blev något göteborg idag. Hade verkligen sett fram emot det, men icke. Mina föräldrar tyckte att det skulle vara roligare att leka Hitlers. Tack!.....
Amen iallafall då, kvällen ska spenderas med cigg och en dator.
Den här dagen borde fan förbjudas....
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback