Glad.

Jag känner mig äntligen glad igen. Efter veckor av deppande så har jag äntligen humöret uppe. Känns riktigt skönt.
Jag vet inte vad det beror på. Kanske att vi har totalrensat lägenheten från all skit som fick oss att må dåligt både fysiskt och psykiskt. Kan bero på att jag kanske ska åka till Göteborg nästa vecka om mamma låter mig.
Ska isåfall bli jävligt skönt att komma bort från Stockholm!

Dagen har varit ganska lugn idag. Jag vaknade vid halv två, då Ingela väckte mig och sa att klockan var halv två och dags att gå upp, det höll jag inte med om så jag somnade om. Nästa gång vaknade jag vid halv tre, likaså Ingela.
Vi gick ut och tog "morgonciggen" och sen gick vi in och åt "frukost".
Josefin kom över, inte så mycket hände. Hon var tvungen att dra hem kort därefter. Jag & Ingela bestämde oss för att åka hem till Fredrick och basta.
Så vi sprang till bussen en timme senare och satte oss sen på tåget påväg mot Rönninge.
Väl där gick vi till konsum en snabbis och sen började vi vandringen hem mot Fredrick.
Det var långt. Precis lika långt som vanligt.
När vi kom dit åt vi lite och sen satte vi på bastun. I väntan på att den skulle bli varm så spelade vi lite biljard. Jag var superdålig den här gången och förlorade :( Inte okey.
Vi hoppade sen in i bastun och satt där med varsin kall öl, ja jag drack öl, jag har börjat gilla öl och jag ska bli bättre på det.
När det blev för varmt gick vi därifrån och satte oss och rökte vattenpipa. Den var jävligt svår att få igång men efter en halvtimme lyckades vi.
Sen tröttnade vi på det för vi ansåg att popcorn var godare. När inte popcornen dög så gick jag och Ingela ut och rökte lite.
Nu ligger en Ingela och en Fredrick i en Fredricks säng och halvsover. Jag ska nog joina.

Puss.
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback