Måndag.

Gah, jag blir så sur!
Klev upp tidigt och gjorde mig redo att åka till skolan för att ha foto, har ännu inte varit på en enda Foto B-lektion så jag tänkte att nu är det dags. Men när jag väl kommer hit till skolan så får jag reda på att fotoläraren är sjuk!
Så nu sitter jag och har inte ett skit att göra, så frustrerande! Hade kunnat legat hemma och sovit just nu.,
Fast hade jag gjort det hade jag nog inte kommit iväg till dagens andra lektion som är Multimedia, ASTRÅKIGT! Arbetar med flash och en lärare som är helt tappad bakom flötet! Han ber oss göra en jävla massa uppgifter utan att ens förklara programmet vi ska arbeta med! AARRGGGH! Jävla idiot.
Ser inte fram emot det...

Anyways, går i skolan idag, onsdag och torsdag, sen har jag lov! Ska bli hur skönt som helst! Ser fram emot det lagom mycket.

Nä nu ska jag göra någon nytta..
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback