another sleepless night.

Har ju fått en del sömnproblem på senaste tiden, sitter uppe till 4-5 på morgonen.
Inte bra, speciellt inte nu när skolan har börjar och allt.
Sov till exempel ingenting natten till måndag då jag började. Men det var iförsig för att jag skulle möta upp ingela på centralen vid 4 på "morgonen"...
Btw, ska flytta in hos henne och provbo där i ca. 2 veckor med tanke på att vi ska flytta ihop till en egen lägenhet det här året (förhoppningsvis).
Kommer bli så jävla najs! Bo helt själva, utan föräldrar, inga hemligheter, eget ansvar, röka när man vill, var man vill, äta vafan man vill (får jag nu oxå men whatever), dricka en vanlig vardag hemma framför teven (lite tragiskt) men fan så mysigt!
gash. villvillvill, nununu!

anyways.
Idag har jag som vanligt inte gjort ett piss, vaknade vid två tror jag..eller ett..minns inte men det är ändå oviktigt.
Drack kaffe, kollade på teve & klickade runt på datan. Lagom pisstråkigt :(
Mamma har varit hemma hela dagen också så röka har jag inte kunnat gjort men nu har jag kommit på den briljanta iden att jag kan smyga ut genom MIN ytterdörr när mamma ligger och sover, det kommer hon absolut inte märka + att hon aldrig går in i mitt rum sent på kvällen /natten :)
Fast måste kolla klart på filmen vi sitter o glor på innan jag kan gå ut. TA SLUT FILMJÄVEL!

skriver kanske lite mer sen med tanke på att natten är lång ;) pusshej.
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback