Ett gott skratt förlänger livet...

HAHA.
Jag, Josie & Fredrik var smått uttråkade så vi fick för oss, eller jag & josie fick för oss, att vi ville baka kladdkaka eller nåt liknande.
Eftersom vi hade massa småpengar i en espressokokare så tänkte vi att vi skulle ta med den och se lite lost ut. Först när vi kom på iden höll vi på att dö av garv, vi låg seriöst vikta på golvet av skratt och skrek ut skrattet.
Sen gick vi ner till affären. Upp till bevis.
Vi tog det vi skulle ha och ställde oss i kön, när det var vår tur stog jag bakom josie som fick göra det jobbiga, och verkligen höll mig för skratt. När kassörskan (?), som var en kille, sa "Det blir 61 kronor" brast skrattet ut med ett "OKEEJ!"  och sen började hon plocka ur mynt ut den lilla saken och stoppa mynt för mynt i myntmaskinen.
Efteråt var vi jävligt stolta och nöjda med oss själva eftersom det var lika kul som vi hade tänkt oss.

image80


Nu ska vi baka brownies & vänta på att Ingela kommer tillbaka.

pussadjö.
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback