Fredag

Okej, gårdagen...
Vi vaknade lite sent, jag och ingela som jag nu bor hos, så planerna om att hämta alla saker jag behöver ha gick åt helvete. Istället gjorde vi iordning oss i lugn takt, tog sista ciggen, borstade tänderna och sprang till tunnelbanan.
Mötte Pat i slussen och lämnade ett ciggpaket jag hade lovat henne och sen gick vi till bussen.
I sickla mötte vi pappa som skulle hjälpa oss att storhandla. Vi handlade mat för ca. 600 så vi hade nu 200 spänn kvar, yay!
Åkte hem och tog en varsin efterlängtad cigg, slappnade av, pratade, fimpade och plockade in maten.
10 minuter senare kom josefin och vi började laga käk.
Vid åtta kom fredrik med spritflaskan, våra planer var att dricka hela kvällen men vi var inte riktigt på humör märkte vi. Vi shotade lite martini vilket var bajsäckligt så vi gav upp det och käkade godis istället. Kvällen blev ganska seg men det var mysigt ändå.

Vid halv tre skulle jag & ingela sova så vi stog utanför och tog sista ciggen för dagen (kvällen?) och gick upp. Satte oss vid msn ett tag och började snacka med svampen. Hade skitkul i våran gemensamma msn-konversation XD
Det slutade med att vi gick och la oss klockan 6 imorse.........

Vaknade klockan fyra idag med en hund i lägenheten som ingela hade hämtat lite tidigare idag när jag låg och sov, vi ska vara hundvakt fram tills tio ikväll och sen senare i veckan..
Vi har nyss käkat, är proppmätta och snart ska vi ut med hundarna, vi har josefins hund här nu också och ska hämta hennes andra hund också.
Lots of fun.

Imorn ska jag plugga & hämta grejer.


Pussbajs.
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback