JAG MINNS ÅR 2007 SOM OM DET VORE IGÅR. (hahahahahha!)

Okej, tänkte göra ett försök till att berätta om nyår.

Planen var att fira nyår hos Linus i Trosa. Och ja, allt gick enligt planerna men fan så jobbigt allt var!
Eftersom det är lagom svårt att komma ut till Trosa som ligger mitt i ingenstans typ så jagade vi skjuts hela förmiddagen.
Ena sekunden hade vi skjuts fixad, andra sekunden sket det sig, sen skulle vi beställa taxi istället men så dök skjutsen upp igen, sen sket det sig igen men vi fick skjuts tillslut.
Vi gick till bussen & fick vänta i kylan i ca. 10 minuter, 10 jävligt långa minuter! Fyfan, hade ju bara klänning och tunna strumpbyxor på mig...
När vi sen kom till södertälje fick vi vänta i 20 minuter på skjutsen. Vi köpte bussbiljetter till dagen efter, tog ut pengar och fortsatte vänta. Sen kom skjutsen, vi var fyra stycken i baksätet och självklart vare jag som fick sitta i victors knä med huvudet på sne eftersom det inte riktigt fick plats, haha!
Sen kom vi äntligen fram till linus. Det var ca. 5 pers där kanske, vi kom runt halv fem.
Vi började dricka redan då eftersom vi inte riktigt hade något annat att göra. Vid sju, halv åtta var jag packad och tog en paus med drickandet. Rökte massor istället. Sen åt vi, som jag hade väntat på hela kvällen! HAHA.
Runt åtta kom resten av folket och festandet satte igång. Inte lång tid efter att alla hade kommit och blivit smått dragna blev det kaos i hela huset.
En brud fick panikattacker och låg och hyperventilerade/svimmade ett x antal ggr så jag och en tjej fick sitta där med henne och se till så att hon inte dog eller nåt, (haha?). Efter mycket skrikandes där fick jag inte vara kvar längre för det var för många hos henne så jag gick in igen, några minuter innan när jag skulle ta en till grogg så hade jag märkt att hela vodkaflaskan var slut (!!!!!!!!!!). Sur var jag. Jag kom som sagt in i vardagsrummet och där stog alla och skrek på alla. En annan tjej hade typ spytt och mådde inte riktigt prima eller nåt, typ diabetes också :(
Jag vände mig om för & se vad dom andra tjafsade om och det vet jag fortfarande inte. Stämningen var ju inte den bästa kan man ju säga. Sen sa victor vem som hade snott min sprit och det gjorde ju inte mig på bättre humör!
Var inte tillräckligt dragen (jag var typ nykter) för att börja tjafsa med någon, vilket jag säkert inte hade gjort.
Tjejen som tydligen hade snott spriten hade jag gärna velat slå in näsan på eftersom jag tycker hon är en dryg fitta men jag höll masken istället pga att jag inte visste säkert vem det var. Victor var lika förbannad på henne.
Lite senare visade det sig att det inte var hon utan typ världens gulligaste tjej så jag släppte det där med spriten.
Kaoset var inte över, tio min senare satt jag & nån och beskådade ett kärleksbråk som slutade med att bruden blev dumpat mitt framför alla och det gjorde ju of course stämningen lite bättre......................
En snubbe fick lite ont i tån pga nageltrång oxå, så ja, nyår var mycket stämningsfullt.
Vid elva var folk glada igen och jag var nykter som en gris. Lite sådär lagom tråkigt men det gjorde att jag mådde bra idag iallafall.
Sen gick alla ut för att titta på tolvslaget osv.

Runt halv två gick vi därifrån för att gå hem till Bella och sova. :)

Men kort, nyår ägde röv ändå!
Fick tillbringa den med Victor och det var det enda jag ville <3

GOTT NYTT ÅR!

Add a comment!
Postat av: your worst nightmare

SLUTA RÖKA PRUTTUNGE!!!!!!!!!

2008-01-08 @ 08:34:31

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback