Update

Jag har varit ganska oaktiv på bloggen ett tag nu men det är för att jag knappt varit hemma och därför inte suttit vid datorn utan bara checkat in lite fort.
Iallafall så har jag i princip bott hemma hos Nick med Josefin, dels pga bussstrejken och för att jag helt enkelt ville umgås med dom sötnosarna.
Jag har jobbat för fullt också men inte lika mycket som jag brukar, har fått ledigt några dagar nu och ett annat schema.
Men imorrn ska jag jobba, sen ska jag och pappa ÄNTLIGEN hämta min telefon från Siba. Den har varit på reparation i en hel månad, dessutom var det andra gången också. Första gången den hade varit inne så hade den inte ens förbättrats. Blir så jäkla förbannad på sånt, och nu har den varit inne skitlänge. Gah...
Idag fick jag även reda på att jag skulle få semester i två veckor från och med nästa vecka, så jag jobbar veckan ut nu, förutom helgen dårå. Sen är jag äntligen ledig i två veckor! Så jäkla skönt eftersom jag har jobbat nästintill heltid i två månader nu, så jag tycker faktiskt att jag förtjänar lite ledigt!
Och juste, jag har kommit in på en skola! Haha, jag sökte in till St. Eriks gymnasium, frisörlinjen, och häromveckan fick jag reda på att jag hade kommit in. Blev hur glad som helst! Det är inte över än, haha.

Nej nu ska jag göra iordning mig inför sömn. Ska bli superskönt och faktiskt sova i min egna säng som jag inte har sovit i på skitlänge. Längtar redan haha.

Ska försöka bli lite aktivare, jag lovar.
Ha det bra sålänge!
Puss :*
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback