Gomorrn'

Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli ungefär 1 minut över tio så jag kan dra till bussen för att sedan åka till jobbet.
Gick upp en timme tidigare idag för jag hade tänkt att gå till vårdcentralen och fixa enn läkarintyg på att jag har varit sjuk, så jag ringde dit men då sa dom att det inte gick att ordna och att det mer var arbetsgivarens ansvar än mitt och eftersom den nya lilla "regeln" på jobbet (sjukanmäler du dig mer än tre gånger så ska du ha ett läkarintyg annars sparken.) blev bestämd eller vi blev informerade om den i torsdags, så ska jag inte behöva fixa det eftersom jag var hos läkaren i tisdags.
Nu ska jag bara förklara det för arbetsgivarna, mhmm...

Laters idag händer ingenting vad jag vet nu. Vill färga håret men har inga pengar just nu. Funderar på att färga rött med tanke på att jag har tänkt på det i ett par månader nu men det har inte blivit av pga att jag försökte bli blond först men tröttnade så färgade håret svart igen, stupid mistake.
Vi får se vad jag gör...

Har även fixat till bloggen nu så nu ligger allt där det ska, inte längst ner under alla inlägg. Hatar att fixa helvetesbloggen!

Nej, nu har jag inget mer att säga så jag får väl pallra mig till bussen tio minuter tidigare...

Ha det bäst!
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback