Midsommar

Gårdagen var väl inte den roligaste dagen på året kanske, men jag klagar inte överdrivet mycket.
Dagen började iallafall med att jag tog en senare buss till jobbet eftersom jag tänkte att jag förtjänade det. Kom dit, ser inte en enda gäst i hela resturangen. Min chef säger att jag kan gå ut och ta en cigg sålänge. Står och röker lite med en arbetskamrat sen går vi in. Jag skulle börja 11 men fick börja kvart i tolv istället, hade två kunder, jobbade i kanske en kvart sen fick jag ta lunch. Pat kom förbi och joinade mig under min lunch vilket jag var väldigt tacksam över haha.
Hade rast till kanske två eller nåt och då blev jag hemskickad eftersom jag inte behövdes, tack gode gud.
Åkte hem, somnade, drömde mardrömmar, vaknade, kollade på tv resten av kvällen.
När mina cigg tog slut ringde jag josefin som var hemma hos sig med nick och bad dom möta mig vid gullmars så nick kunde köpa cigg till mig (snaaaart kan jag köpa själv.), så dom mötte mig där och vi satt och snackade och umgicks i nån timme, det uppskattade jag också. Det dög som midsommarafton åt mig...

Idag har jag väl inte några direkt bestämda planer men ska kanske träffa josefin eller victor.
Vi får se vad som händer, nu ska jag iallafall dricka upp mitt säkert kalla kaffe och sätta mig på balkongen och röka..

Ha en bra dag okända läsare, pusshejs.
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback