Sunday, I believe..

Godmorgon, eller något liknande.
Börjar med att berätta om gårdagen eftersom den här dagen inte har hunnit bli intressant och tror heller inte att den kommer bli så intressant för den delen.
Vid sextiden igår"kväll" ringde jag josefin som var påväg in till gullmars med nick och hon tyckte att jag skulle hänga med hem till nick och eftersom jag inte hade gjrot något på hela dagen så åkte jag in till gullmars och mötte josefin. Nick hade åkt i förväg för att åka hem och göra något och sen åka till jobbet och försöka sjukanmäla sig. Jag och josefin åkte till odenplan för att se om nick var där men det var han inte så vi väntade ett tag med hjälp av en varsin cigg och då såg vi nick komma. Fick hans nyckel och så åkte vi hem till honom.
När man är hemma hos nick så går man oftast hungrig såvida man inte vill äta pasta varje gång man är där. (Han är student och bor ensam, därav matbristen.)
Men den här gången tänkte jag och josefin ge matlagningen ett försök. Vi tittade runt i skåpet med massa konstiga och nästintill oanvändbara matvaror och det slutade med att vi rörde ihop någon skitgod halvt vegetarisk köttfärssås, eller pastasås kanske man ska säga. Vi hade iallafall kidneybönor istället för köttfärs.
Medans vi åt så kollade vi på "I know who killed me" men Lindsay Lohan, gillar den filmen men har man inte sett den så fattar man oftast inte ett piss av filmen förens i slutet.
I mitten av filmen sa victor att han tänkte komma in till mig fast han hade sagt innan att vi inte kunde ses idag så när filmen var slut så åkte jag till centralen och mötte honom. Vi åkte hem till honom, kollade på film med hans polare olle som han bor tillsammans med och en tjejkompis eller nåt ex till honom.
Filmen vi såg hette "Crash", faktiskt väldigt bra film men egentligen ganska hemsk med tanke på att den visar hur jävla rasistisk värld vi lever i, speciellt i USA. Men bra var den iallafall.
Sov efter filmen eftersom alla var förbannat trötta och vaknade runt halv elva eller nåt idag då vi åt en mysig liten frukost framför nåt dåligt tv-program.
Nu sitter jag hemma och har inte den blekaste om vad jag ska göra idag....
Det visar väl sig så småningom.

pusshej!
Add a comment!
Postat av: sands

alltså ah först & främst klaga inte på fattigstudentmat för pasta är gott :o

& före andra i know who killed me suuuuger ju? :o blev asbesviken på lindsay, lindsey w/e. liksom hej typ när hon skulle skrika 6 vara rädd när hon låg där & blev cuttad typ.. stöna hon som ett jävla offer & ba: ååååhhhh!!! åååh poooorrrr!!!!

njae jag gillade den itne så värst :/ men ah, har bara sett den en gång så :P

Postat av: Alexandra

haha jävla aggrokid<3

studentmat dvs. pasta, är gott med ost på. annars äre fan värdelöst :(

och linsay lohan äger vafan :(

2008-06-23 @ 19:57:18
URL: http://screamingatyou.blogg.se/

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback