We will cure this dirty old disease

Tjenixen.
Jag är glad, fick sluta tidigare idag, ca. 3 timmar eller något.
Satt dock kvar på BK nån timme och kedjerökte med josefin, nick & kristiffer. Vet faktiskt inte varför, jag väntade väl mest på josefin och nick som skulle åt mitt håll men dom verkade inte riktigt veta vad dom skulle göra.

Nu sitter jag självklart framför datorn eftersom jag inte har något bättre för mig.
Är helt spänd inför lönen imorrn!
Jag vet redan att den kommer ligga runt 3.500 men jag är inte säker. Och det kanske inte låter så mycket för mig som jobbar nästan heltid, men det är bara maj-lönen då jag endast hann jobba ca. 3 veckor.
Och jag har faktiskt aldrig haft så mycket (?) pengar på mitt konto förut, tro det eller ej haha.
Om 3 veckors lön är den här summan vet jag inte om jag vill veta vad junilönen ligger på!
DET kommer däremot bli VÄLDIGT spännande!

Nej, nu ska jag sluta tjata om lön och burger king, ska dricka kaffe och försöka äta något trots min icke-existerande matlust..

Ha det bäst!
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback