I'm staaarving.

Jag är så jävla hungrig så jag vet inte vad. Kom till skolan i hopp om att slänga i sig lite mat på ca. 5 minuter eftersom vi vaknade en timme försent.
Kommer till skolan och det är svinäcklig mat, som vanligt. Tar en tallrik för att gå och hämta lite pastasallad istället, men icke. Mattanten säger att skiten är slut och jag blir arg. Men jag visar det inte för jag är för hungrig och stressad.
Går upp till min lektion istället och typ 10 personer var där. Av typ..30?!
Yay.
Tre eller fyra grupper redovisar sitt arbete och jag kan inte göra något efter som hela min grupp var borta plus att jag inte var här förra veckan så jag har inte gjort något i arbetet.
Lektionen varar i en halvtimme sen får vi gå. Det blev jag iallafall glad över med tanke på att det är världens tråkigaste lektion.. efter flash....
Går ut och tar en cigg med folk och upptäcker att jag endast har 4 cigg kvar.
Min värld håller på att rasa samman.
Ingela var iallafall min räddare, köpte kaffe och en pytteliten macka till mig, och det blev jag också lite glad över.
Nu ska jag vänta på tuttlisa och överväga att gå hem, för här har jag inget att göra.

Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback