Det här med att sluta röka..

...Gick kanske inte så jättebra. Men det går framåt.
Igår rökte jag bara 9 cigg, vilket är jäkligt bra med tanke på att jag röker drygt ett paket om dagen. Nästa elva cigg mindre än vanligt. Dessutom rökte jag sista ciggen runt halvåtta-tiden. Mycket bra om jag får säga det själv!

Dagens planer är att ta en fika med Nick för att få tillbaka mina skor som han har haft nere i Kalmar, men nu har han flyttat tillbaka till Stockholm och det är ett under att han fick med sig mina skor! Annars hade jag nog dött... De enda varma skor jag äger...
Ikväll ska jag kanske ta några öl med Emelie från klassen, hoppas att det blir av annars har jag inga planer för ikväll eftersom min baby jobbar.
Ska även försöka gå till ett Swedbank-kontor. Fick hem ett brev från dom idag om att jag har lite pengar att hämta ut, antar att det är studebidraget som jag inte ens trodde jag skulle få för att jag har vart sjuk så mycket! Lite glad sådär över det. Passar även väldigt bra att jag fick det idag eftersom jag har 7 kronor på kortet och planer för ikväll, nu har jag pengar iallafall!
Funderar också på att kanske åka hem till mamma och min bebis Musse (min katt), saknar båda två sjukt mycket och har inte träffat dom på säkert en månad om inte mer. Gör jag det så kan jag gå till Swedbank i Sundbyberg och så kan mamma få sina små presenter från Thailand! :)
Ja, vi får se hur det blir med alla mina planer för idag, hoppas jag gör allt jag har planerat!
Skriver kanske senare ikväll men vi får se hur det blir med det, ni får ha det så bra sålänge!
Puss!
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback