Ge mig en läxa

Jag vill ha läxor.
Det låter sjukt, jag vet. Men enda sen skolan började i mitten av augusti har jag haft kanske...en-två läxor? Och det var mer, "nu ska ni få läsa lite om schampo och klippsätt för att få en liten inblick i frisörvärlden". Alltså räknar jag inte det som läxor... Iochförsig, vi har haft ett giant projektarbete, roligt men tråkigt. Japp.
Men jag vill ha läxor! En läxa i veckan kanske..? Bara en liten uppgift jag måste tvinga mig själv att göra och sen lämna in den skitstolt.
Jag har inga läxor eftersom jag redan har läst alla A-kurserna så jag får helt enkelt vänta tills tvåan...
Jag måste låta helt sinnessjuk? Vem fan vill ha läxor..
Skulle jag höra någon säga det här skulle jag helt och hållet idiotförklara personen för ingen vettig människa vill väl ha läxor.
Tur att jag aldrig har kallat mig själv vettig...
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback