Måndag

Jag försov mig, igen. Som alltid ungefär, jag är rätt bra på det..
Helgen var najs.
I fredags hade jag och Becka planerat in en krogkväll med Anna, beckas kompis. Vi skulle vara killfria den kvällen, slutade dock lite annorlunda.
Först drog vi till en krog i slussen och tog en drink medans vi väntade på Anna. Jag föreslog att vi skulle dra till Nivå 22 eftersom det är svinbilligt där, bättre att föra på det stället.
Så vi åkte till fridhemsplan och när vi var utanför Nivå 22 så började vi tvivla lite, vi passade verlkigen inte in bland fjortisarna och deras fjortisdunk. Så jag messade Markus som också skulle ut med en killkompis, och tur var så skulle dom till Nivå så vi tänkte att vi skulle vänta på dom så vi slapp dra in själva.
När dom kom så hade vi ändrat lite på planerna, vi tänkte dra till Harry b James istället men eftersom det är dyrt där och förmodligen smockfullt så sket vi i det och drog med in till nivå.
Efter ett tag kom Anna och då gick vi in. Smockfullt var det även där, men what the hell?! Billigt ju!
Vi tog en shot var och sen började drickandet.
Vi satt där tills 1 då dom stängde och sen drog vi vidare till After i Gamla Stan.
Inget höjdarställe om jag får säga det själv, det dög.
Fick en Cosmopolitan av Markus, hade alltid velat dricka en sån, det ser så jävla classy ut men när jag smakade den höll jag fan på att spy! Den smakade bara alkohol med lite hallonsaft i typ, det var inte gott alls.
Usch..
Vi bestämde oss för att dra runt 2 och då hamnade vi sen på donken och fick vänta på bussen i en timme.
Kvällen var lång, men helt klart kul!
Var jätteroligt att äntligen festa med Becka!
Nu tjatar markus på mig så jag ska nog sluta skriva nu, haha.

pusshej!
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback