Måndag...

Åh dagen har redan börjat dåligt!
Kämpade mig upp från den varma sängen hos Markus runt tio över sex, gjorde iordning mig lite fort med gårdagens smink kvar och ett galet rufs på huvudet. Jag kämpade verkligen för att hålla mig vaken, jag var så sjukt trött imorse!
Baby släppte av mig vid bussen kvart i sju och bara att vänta på bussen i några minuter var ett helvete i det här jäkla ovädret, hemskt...
Tog det lugnt till skolan, jag var ändå ute i bra tid och sen kommer jag dit. Sätter mig utanför klassrummet där vi skulle ha lektion.... Hmm, inget sms från någon i klassen som jag alltid brukar få när jag är påväg till skolan, ingen som sitter och väntar på att vi ska börja, ingen vid skåpen, helt tomt. HELT JÄVLA TOMT!
Klart som fan så hade vi ingen lektion! Jag smsade Joulie och frågade ifall vi hade hälsopedagogik, "nej...har ingen sagt det till dig?" NEEEEEJ!!!!!!! Det är ingen som har sagt det till mig....
Så det var bara att vända på klacken (bokstavligt talat, folk; gå aldrig med klackade stövlar i snöoväder, det är halt!) och börja gå mot tunnelbanan...
Dessutom så hade Markus tagit fel på dagar så han åkte till jobbet imorse efter att han hade släppt av mig vid bussen men han skulle inte ens jobba idag, men han stannade kvar där ändå så dit kunde jag ju inte åka heller...
Nu får jag helt enkelt sitta här och dricka mitt jävla kaffe till mysiga nyhetsmorgon..
Tro det eller ej, men jag ska ta en snabbis på balkongen, dvs, röka jäkligt fort i snöhelvetet ute på balkongen!

Ha det bättre än mig, puss.
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback