Plugg

Hello darlings..
Är ledig idag precis som alla andra onsdagar, väldigt skönt men får lite panik och ångest över att jag har varit sjuk så mycket och därför knappt vart i skolan sen jag kom hem från thailand och det var ju ett tag sen.
Jag har inte gjort så mycket idag, mest slappat som vanligt.
Jag är stolt över mig själv idag för jag har endast ätit två avocados och en macka, plus kaffe och en jäkla massa cigg, och så ska det fortsätta! Jag är helt besatt av avocados, galet gott. Har bett pappa köpa hem några så jag kan äta middag ikväll, haha.
Nej, nu ska jag nog börja skriva på mitt arbete om en frisörartikel som ska vara klar och redovisas imorrn (!!!!)...
Bäst att sätta igång kanske?
Skriver nog lite mer senare, ha det bäst sålänge.
Puss!
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback