Jag har ännu inte bättrat mig...

"jag ska bli mer aktivare i bloggen".
Jag vet inte ens varför jag skriver sånt, rent skitsnack.
Men jag har inte haft tid att sitta vid datorn & blogga, har faktiskt vart upptagen hela veckan.
Har vart i skolan varje dag, pluggat och varit med Markus.
Dessutom har jag laddat upp inför resan imorgon, åker ju till Thailand!
Ska bli hur skönt som helst, men det känns ändå jobbigt att åka.
Har blivit lite smått flygrädd, jag kommer sakna Markus, jag har änsålänge 800 bath, dvs ca 160 svenska kronor. Det kommer man inte långt på om man vill shoppa, eller..man kan ju komma längre..
Men det löser sig nog skulle jag tro.
Sen när jag kommer hem är det bara några dagar kvar tills jag fyller 18 så jag vill bara hem igen och fylla år!
Såhär ser väskan ut än sålänge;



Pappa fick en liten chock och började asgarva när han såg all min packning.
-"hur många par strumpor har du med dig?"
-"tio..."
-"Jaha, ifall det blir kallt?"


Vi ska alltså bara vara borta i tio dagar och fråga mig inte varför i hela världen jag ens har packat ner strumpor!?

Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback