Så var det helg igen..

Men jag orkar inte berätta om hela helgen utan skriver bara om igår, som var en utav dom bästa dagarna i mitt liv!
Var på Taste of Chaos för att se mitt absoluta favoritband Atreyu.
Väntade i flera timmar för att tillslut se dom, det var massa band som spelade innan, bland annat Story of The Year som är skitbra! Dom ägde dom med, men Atreyu var fan bäst!
Stog längst fram och sjöng (skrek) med i varenda jäkla låt! Lyckorus i hela kroppen säger jag bara! Det var så jäkla underbart, helt fucking amazing!
Den bästa spelningen jag har vart på.
Idag är jag helt mörbultad i kroppen känner jag.
Ska lägga mig och sova alldeles strax men väntar på att musik laddas in i mobilen, sånt tar sån jävla tid tycker jag..
Har förövrigt ändrat desigen på bloggen, lagom nöjd men jag vet inte riktigt..
Well, nu är det läggdags och jag ska försöka bli mer aktiv i bloggen. Rätt jobbigt att köra uppdateringar varje söndag innan jag ska sova..

Goodnighty!
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback